Jaka przyszłość czeka grafików, informatyków, czy specjalistów ds. reklamy?
Co zrobić, aby być widocznym w sieci i czego nie robić, żeby nas z niej nikt nie usunął?
Co to jest SEM, SEO i jaki to ma związek z nami, przyszłymi specjalistami projektowania na potrzeby Internetu, social mediów czy DTP.
Te i inne zagadnienia poruszane były na poniedziałkowym seminarium zorganizowanym w naszej szkole w ramach Jaworznickiego Maratonu Przedsiębiorczości. Uczestnikami byli uczniowie klas informatycznych, cyfrowych procesów graficznych i organizacji reklamy, a także, z czego bardzo się cieszymy, nasi zaproszeni goście – uczniowie Gimnazjum nr 4 w Jaworznie.
Spotkanie poprowadził dr Łukasz Adamczyk wykładowca Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach. Poczuliśmy się jak studenci, chociaż do rozpoczęcia studiów niektórzy mają jeszcze trochę czasu. O karierze grafika trzeba jednak myśleć już dziś.
Wnioski: śledzić działania Google AdWords, rozwój e-marketingu, content marketingu, rynek gier komputerowych, social media i łączenie dawnych papierowych technologii z rozszerzoną rzeczywistością. W tak bogatej przestrzeni każdy z nas znajdzie miejsce na swój własny mały raj. Powodzenia!
Sylwia Nowak
Ilość odsłon: 1266