O e-marketingu, SEM i SEO oraz o karierze grafika, czyli co w mediach piszczy

14-11-2017

Jaka przyszłość czeka grafików, informatyków, czy specjalistów ds. reklamy?

Co zrobić, aby być widocznym w sieci i czego nie robić, żeby nas z niej nikt nie usunął?

Co to jest SEM, SEO i jaki to ma związek z nami, przyszłymi specjalistami projektowania  na potrzeby  Internetu, social mediów czy DTP.

Te i inne zagadnienia poruszane były na poniedziałkowym seminarium zorganizowanym w naszej szkole w ramach Jaworznickiego Maratonu Przedsiębiorczości.  Uczestnikami byli uczniowie klas informatycznych, cyfrowych procesów graficznych i organizacji reklamy, a także, z czego bardzo się cieszymy, nasi zaproszeni goście – uczniowie Gimnazjum nr 4 w Jaworznie.

Spotkanie poprowadził dr Łukasz Adamczyk wykładowca Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach. Poczuliśmy się jak studenci, chociaż do rozpoczęcia studiów niektórzy mają jeszcze trochę czasu. O karierze grafika trzeba jednak myśleć już dziś.

Wnioski: śledzić działania Google AdWords, rozwój e-marketingu,  content marketingu, rynek gier komputerowych, social media i łączenie dawnych papierowych technologii z rozszerzoną rzeczywistością. W tak bogatej przestrzeni każdy z nas znajdzie miejsce na swój własny mały raj. Powodzenia!

Sylwia Nowak

Ilość odsłon: 1266

wstecz

Kontakt



Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

 ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

 sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

 32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.