Graficy i informatycy na stażu w Niemczech

19-10-2017

Nadszedł wreszcie oczekiwany dzień wyjazdu na nasz staż do Niemiec, 15 października 2017r.

O godzinie 8.00 wyruszyliśmy z osiedlowego parkingu w długo oczekiwaną podróż do firmy VITALIS w Schkeuditz koło Lipska.  Po siedmiu godzinach dotarliśmy na miejsce, gdzie przywitał nas Christopher. Rozpakowaliśmy bagaże i udaliśmy się na obchód po posiadłości.  Już na samym początku zostaliśmy zapoznani  z regulaminem ośrodka oraz wszystkimi jego najważniejszymi miejscami (kuchnia, plac sportowy, biuro, mini-zoo, pub oraz laboratoria). Wszystko układało się wspaniale, sprzyjała nam nawet pogoda. Potem czekała na nas niedzielna obiadokolacja,  po której udaliśmy się na spoczynek.  Następnego dnia z Joschem w roli przewodnika przeżyliśmy wędrówkę na dworzec S-Bahnu, z którego odjechaliśmy do Lipska. Josch pokazał nam miejsce naszych praktyk, NIkolauskirche, Thomaskirche, zabytkowy Mädler Passage, Augustusplatz, Stary i Nowy Ratusz Miejski.

Nasi instruktorzy Martin i Josch zapoznali nas z przepisami bhp oraz przydzielili nam zadania do wykonania, ale o nich napiszemy szerzej już w następnym poście.

Ilość odsłon: 1672

wstecz

Kontakt

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.