Wycieczka do Szczyrku

28-10-2019

Dnia 18 października 2019r, odbyła się wycieczka krajoznawczo-integracyjna klas 1aGT5 oraz 1aGT6, do Szczyrku. Do naszej paczki dołączyły jeszcze dwie osoby z klasy 1dPT5. Mimo wczesnej pory zbiórki, bo już o 7:30, wszyscy uczestnicy stawili się na Osiedlu Stałym o czasie, aby zająć „strategiczne pozycje” w autokarze. O dobrą atmosferę podróży zadbała klasa 1a, zapewniając wszystkim muzyczną rozrywkę. Na miejscu, w Szczyrku, byliśmy już o 9:40, skąd wraz z naszym przewodnikiem, panem Ryszardem, ruszyliśmy szlakiem czerwonym na  górę Klimczok (1117m n.p.m). Zajęło nam to niecałe dwie godziny, wliczając małe postoje aby nabrać sił lub posłuchać żartów pana Ryska. Po zdobyciu szczytu był czas na małe „co nieco”, sesję foto oraz dłuższy relaks, w Schronisku PTTK na Szyndzielni. Następnie po wyczerpującym i stromym zejściu szlakiem niebieskim, wróciliśmy do autokaru i pojechaliśmy do centrum Szczyrku  aby zjeść obiad oraz trochę pozwiedzać. Tak jak w drodze na miejsce, tak i w drodze powrotnej, nie nudziliśmy się w autokarze. Klasa 1aGT5 nie zawiodła wprawiając wszystkich w wesoły, muzyczny nastrój. Wszyscy wspaniale się bawili. Do Jaworzna dotarliśmy około godziny 18:30 i rozeszliśmy się do domów.

Relacjonował dla Was Jakub Ł.

Ilość odsłon: 1365

wstecz

Kontakt

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.