Wycieczka rowerowa

24-06-2021

W środę minionego tygodnia (tj. 16.06.2021r.) odbyła się wycieczka rowerowa uczniów klasy 2cPTE wraz z opiekunami.

Spotkaliśmy się na jaworznickim rynku o godz. 9:00. Chwilę później wyruszyliśmy w niedaleką podróż nad Zalew Sosina.  Zaplanowany start rozpoczął spod budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej. Trasę w kierunku Sosiny wyznaczał Pan Profesor Proksa, wraz z nim nad grupą sprawowali opiekę: Pan Profesor Pawlik oraz oczywiście wychowawca klasy – Pani Profesor Gawrońska. Droga rowerowa, którą podążaliśmy wiodła przez Skałkę, następnie przez Jeziorki i w końcu przez las w stronę Ciężkowic.

Po dotarciu na miejsce wielu z nas było zadowolonych z wybranego szlaku. Rozpakowaliśmy bagaże na plaży i mieliśmy dłuższą chwilę na odpoczynek. Każdy spędził ten czas miło, niektórzy zagrali  w siatkówkę plażową, kilka osób rozpoczęło rozgrywki w gry integracyjne, a reszta przygotowywała miejsce na spożycie wspólnego posiłku. Dzięki dobremu zorganizowaniu klasy, każdy zjadł coś smacznego w miłej atmosferze. Po wspólnym posiłku odpoczęliśmy nieco pod cieniem drzew, a następnie spakowaliśmy to, co przywieźliśmy.

Droga powrotna również była przyjemna, choć przebiegała ona inną trasą: przez dzielnicę Pieczyska i Gródek, gdzie zostały zrobione grupowe zdjęcia. Po krótkiej przerwie ponownie wyruszyliśmy – z Gródka lasem przez Wilkoszyn w stronę Skałki i  z powrotem na rynek w Jaworznie. Trasa była zrównoważona i pomimo kilku kałuż oraz nieznacznej ilości błota każdy przejechał ją bez problemu. Około godziny 14 pojawiliśmy się na Rynku, gdzie rozwiązaliśmy wycieczkę.  Każdemu z nas podobała się ta forma wyjazdu i  z chęcią wybierzemy się w kolejną wspólną trasę.

FP, SS

Ilość odsłon: 693

wstecz

Kontakt

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.