Sen o Warszawie

28-04-2017

Niezniechęceni zimową aurą za oknem wybraliśmy się 20 kwietnia 2017 na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Podróż pociągiem klasy EIP trwała 2.5 godziny. Warszawa nas zaskoczyła i przywitała ciepłą, pogodną wiosną. Sprzyjająca nam pogoda umożliwiła zwiedzenie Pałacu w Wilanowie oraz spacer po Ogrodach Wilanowskich. W godzinach popołudniowych mieliśmy możliwość zwiedzenia Sejmu RP oraz przysłuchiwania się obradom sejmowym. Ponieważ pogoda zachęcała do dalszych wędrówek postanowiliśmy obejrzeć z bliska Łazienki Królewskie oraz znajdujący się na ich terenie Pałac. Wieczorem posileni smacznym obiadem poszliśmy na Starówkę.

Dzień drugi był równie intensywny jak dzień pierwszy. Kilka godzin spędzonych w Centrum Nauki Kopernik nie powstrzymało nas przed wizytą w Muzeum Powstania Warszawskiego, a wieczorem zafundowaliśmy sobie niezapomniane, ekstremalne przeżycia w Horror House. Zainteresowani mogli zrobić potem zakupy w Złotych Tarasach.

Przed powrotem trzeciego dnia udało nam się zwiedzić jeszcze niesamowite Muzeum Historii Żydów Polskich. Przemieszczanie się po mieście różnymi środkami komunikacji miejskiej pozwoliło poznać nam rytm życia mieszkańców stolicy oraz ich zachowanie nawet w nietypowych sytuacjach.

Wycieczka była udana i gorąco zachęcamy innych do odwiedzenia naszej stolicy.

Opiekunowie:

ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.