W ramach zajęć grupa uczniów pod opieką p. Kariny Koczwary pojechała do firmy graficznej KMSystem. Współwłaściciel firmy po krótkim wprowadzeniu i przybliżeniu funkcjonowania zakładu, oprowadził grafików po poszczególnych stanowiskach pracy. W dziale handlowym uczniowie zapoznali się z mechanizmami pozwalającymi pozyskać klientów, a także zachęcić ich do dalszej współpracy. Okazuje się, że bardzo dobre efekty można uzyskać poprzez bezpośredni kontakt z zainteresowanym. Firma ta skupia się nie tylko na polskim rynku, ale również nawiązuje współpracę z zagranicznymi klientami, przez co pracownicy zyskują nowe doświadczenia. W dziale grafików zostały przedstawione poszczególne etapy ich pracy. Można było się dowiedzieć w jakich programach wykonują swoje projekty, czy dane zlecenie wymaga od nich dużej ilości czasu, a co najważniejsze w jaki sposób rozmawiają z klientem by przekonać go do zrealizowania zlecenia .Dział graficzny wzbudził u naszych grafików największe zainteresowanie. Uczniowie dowiedzieli się wielu ciekawych rzeczy i skorzystali z wielu przydatnych rad. Ostatnim miejscem do jakiego zostali wprowadzeni uczniowie była część logistyczna ,w której odbywał się najważniejsze i najbardziej odpowiedzialny etap pracy. Zadaniem osób pracujących w tym dziale jest dostarczenie danego projektu do klienta, wystawienie faktury, oraz wszelkie związane z tym płatności, a także pozostawienie dobrego wrażenia przed klientem tak by był zadowolony i zapamiętał firmę. Na koniec uczniowie mogli obejrzeć produkty, wytworzone za pomocą nowych technik druku, które były owocem w pracy doświadczony pracowników firmy. Cały pobyt w firmie uświadomił naszym grafikom, że praca w tym zawodzie nie należy do najłatwiejszych i wymaga od nas solidnej pracy. Firma potraktowała naszych uczniów bardzo serdecznie i przyjaźnie. Mamy nadzieję, że w przyszłości nasi podopieczni będą mieli możliwość uczestniczenia na praktykach w tym w studiu projektowym. Bardzo dziękujemy Właścicielom oraz Pracownikom Firmy KMSYSTEM.
Uczniowie z 2c
Ilość odsłon: 898