Migawki z lekcji reklamy – „klient nasz pan”

28-09-2023

W ramach lekcji realizacja kampanii reklamowej, mieliśmy możliwość dowiedzieć się, że mapy nie są tylko na geografii, ale również w reklamie. Dowiedzieliśmy się, że aby dotrzeć do klienta należy zwizualizować podróż klienta poprzez mapę. Umożliwia ona zrozumienie oczekiwań klienta oraz doświadczeń z daną firmą, poprzez określenie punktów styku.

Zrozumieliśmy, że jeżeli chcemy stworzyć dobrą mapę drogi klienta, należy postawić klienta przed określonymi fazami, którymi są:

  • Świadomość – klient na tym etapie dowiaduje się o istnieniu produktu i marki
  • Zainteresowanie – podczas tej fazy klient, zaczyna się interesować naszą firmą oraz produktem
  • Rozważanie – w tym okresie klient zastanawia się nad cechami wydajności i plusami i minusami produktu, ponieważ zastanawia się, czy zakup będzie dobrą decyzją
  • Zamiar zakupu – konsument w tym momencie utrwala swoją decyzję o zakupie danego wyrobu
  • Zakup –  klient kupuje dany produkt na tym etapie
  • Jednak nie tylko te fazy są potrzebne do stworzenia mapy, ale również touchpoint, czyli nasz punkty styku. Na tym etapie określamy gdzie nasz docelowy klient może spotkać się z reklamą.

Na dzisiejszej lekcji, mogliśmy pod czujnym okiem pani Ani Kosobudzkiej, stworzyć własne mapy dla firmy, która chcę sprzedać telefon. Było to nie lada wyzwanie, gdyż musieliśmy się wcielić w naszego klienta i domyśleć się, gdzie może spotkać się z naszą marką. Na szczęście każdemu z nas poszło doskonale i wyniki naszej pracy możecie zobaczyć na zdjęciach.

Uczennica 5d T5 A.B. i pani Anna Kosobudzka

Ilość odsłon: 906

wstecz

Kontakt



Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

 ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

 sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

 32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.