Wycieczka rowerowa – Ogrodzieniec!

29-09-2019

Wycieczki rowerowe organizowane przez p. Łukasza Proksę to już nasza mała tradycja. Tym razem (piątek, 27 września) naszym celem był zamek Ogrodzieniec leżący w Podzamczu, na terenie Wyżyny Krakowsko – Częstochowskiej. W wycieczce brało udział 10 uczniów z klas I-IV, a poza panem Łukaszem opiekunami była p. Agata Budka i p. Włodzimierz Bubak.

Na jaworznickim Rynku przywitał nas chłodny, mglisty poranek. Ruszyliśmy na północ, aby przez Strzemieszyce, Niegowonice i Łazy dojechać do Zawiercia. Pogoda była doskonała – wraz ze zmieniającym się krajobrazem podziwialiśmy pierwsze oznaki jesieni. Po drodze spotykały nas niemal wszystkie możliwe „przygody” – zerwany łańcuch oraz przedziurawiona dętka – na szczęście uczniowie byli bardzo świadomi swoich rowerów i szybko uporali z usterkami pojazdów. W południe zameldowaliśmy się na zamku.

Wracaliśmy przez Ryczów (i piaszczysty leśny  „skrót” w okolicach Żelazka), Klucze i Bolesław. Na ostatnich kilometrach część z nas zaczęła odczuwać zmęczenie (dla niektórych była to pierwsza „setka” w życiu), choć byli też uczniowie którzy w tym tempie ledwo się rozgrzali 😉 W końcu, mobilizując się wzajemnie, wróciliśmy do Jaworzna i porozjeżdżaliśmy się do swoich domów. To był dobry dzień – każdy z nas przejechał co najmniej 105 km 💪

WB

Ilość odsłon: 1352

wstecz

Kontakt

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

ul. Promienna 65, 43-600 Jaworzno

sekretariat@ckziu.jaworzno.pl

32 76 29 100

Używamy ciasteczek. Czytaj więcej.